Ingen OP

2012-12-04 17:10:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev hemgång för min del idag. När jag kommer dit så blir jag bjuden på en ipren och en liten dryck som ska få mig lugn. Sitter och väntar ett tag inget händer. Jag förklarar att jag inte känner något och att de har lovat mig att PÅ RIKTIGT sedera mig så jag inte är med.

Sköterskan börjar med att förklara att du känner visst av det bara du slappnar av. Hon förstår inte att jag verkligen inte kan slappna av för att jag är livrädd. Tårarna rinner och hon säger att alla säger att de inte känner något. NEJ kanske för att det stämmer om alla säger samma sak. Kan de inte prova själva o se att det faktiskt inte känns något.
Jag var så "nykter" att jag kunde köra bil. Men det var livsfarligt enligt dem och jag skulle minsann stanna i 2h för att nyktra till.. Men så blev inte fallet vi gick. ..

Så nu väntar jag på en ny remiss som ska skickas. O jag ska opereras under narkos.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback