Rallylydnad

2012-08-13 13:58:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag provade jag på Rally med Max för första gången. Det var jättekul och Maxen blev helt slut efter två varv :)
Det var inte alls så svårt som jag trodde men vi måste träna mera på kontakten. Han är väldigt intresserad utav allt annat. Fast ändå går han med och gör som han blir tillsagd :)

Det ska vi träna mera på :) O jag tror det ska vi min och Pepsis nya grej. För Pepsi är klockren :)
 
Himla rolig bild på Pepsi när han blir arg :)
 
Finaste Maxen

Kommentarer
Monica Tolla o Busan

JAA det är ju kul vetja:-) Bra att träna sina egna tävlingsnerver också och hundarna uppskattar det:-) Mycket variation och "pill"att jobba med!!

Kram

2012-08-13 14:20:06
Britt Ekberg http://rostaggens.com

Jag har just börjat träna rally med Prince! Han tycker att det är mycket roligare än lydnads.2:an!

Svar: Ja det är ju jättekul och inte alls lika strikt som i lydnaden :)
Anna

2012-08-14 10:11:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback