Mobilblogg

2012-08-21 16:55:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


En halv dag i tårar har det varit idag. Började med att ja åkte till mamma sen åkte vi och handla. Efter det åkte vi ut och hälsade på ett par släktingar. De har två hundar och den ena är gammal nu och har inte långt kvar. Så jag ville självklart komma ut o säga hej då. Har haft många minnen från den hunden. Han har alltid varit en stor favorit. Såklart kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
När vi kom hem möttes jag utav ett landstingen kuvär. Inga bra nyheter direkt och tårarna bara rinner får inte stopp på de. Orkar inte ta det nu men skriver när jag kan .

Ajax och Amigo


Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Stackare,låter jobbigt:-( KRAM

2012-08-22 11:27:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback