Brevet

2012-08-23 11:48:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja jag kanske ska berätta vad det stod i brevet jag fick hem i förrgår.

Det var svar från fysiologen. Mitt hjärta jobbar bara 78% utav vad det egentligen ska sen var det något med watt men jag vet inte vad det betyder och ingen som förklarat det heller.. De var tvugna att avbryta testet pga försiktigheter och att jag hade väldigt många extraslag. Så nu ska jag kallas till sjukan igen.. O det vet vi ju alla vilken tid det tar.

Jag har bestämt mig att inte bry mig så mycket. Visst känns det och jag mår dåligt vissa stunder. Men det är ingen ide att lägga energi på det för det är ingen annan som bryr sig heller. Så varför ska jag gå omkring och deppa. Jag kan inte göra något åt det ändå. Bara leva på som vanligt och göra det bästa utav situationen.

Jag är så trött på sjukvården så jag inte äns orkar att kommentera det ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback