Upp o ner

2012-04-05 12:17:53 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag fick mina näringsdrycker gick jag upp 2,5 kilo på 1 månad. Folk började säga att jag ser friskare ut och jag kände mig mkt bättre och blev mycket mer glad o postiv.

Så kom denna jävla feber o skit den drog med sig och swiss på 2 dagar gick jag ner 7 kilo KUL.. NOT..
Känner mig som ett jäkla skelett.

Ibland underar  jag vad jag gjort för att förtjäna det här.. Alltid är det nåt :( Blir så ledsen.
Kan jag aldrig bara få må bra och vara lycklig en längre stund utan att alltid få ett bakslag.

Sorry lite av min deppiga sida kommer fram :(

Kommentarer
Britt Ekberg http://rostaggens.com

Du har verkligen inte förtjänat detta, och jag önskar av hela mitt hjärta att du skall bli frisk och förbli så, DET har du förtjänat!!

2012-04-05 18:50:14

förstår att det känns deppigt och hemskt ibland.... Man blir trött på alla bakslag... Håller med Britt. Hoppas oxå verkligen att du slipperöskiten snart.

2012-04-05 22:24:32
Isabelle

Ja, jag har all förståelse för att du känner så här.. Googlade också lite på kammarflimmer och det borde jag inte ha gjort.. Massa kramar till dig och jag håller med om att vi alla hoppas allt vi har om att du ska bli riktigt bra snart för det är så det måste bli!!

2012-04-06 11:17:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback