Tack

2012-04-07 12:04:20 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Vill tacka alla för era fina ord! Det betyder mycket! <3

När jag blev som mest dålig orkade jag inte äns bry mig om hundarna. Jag tänkte och jag hade dåligt samvete. Men jag orkade inte äns klappa de. Tur att ja hade mina nära o kära som hjälpte mig. Men det jag är mest stolt över, är att killarna blev så självständiga. De tog hand om varandra. Det syntes verkligen hur de tydde sig till varandra.
De höll sig nära runt mig hela tiden men lät mig vara ifred. Skönt för när jag blir dålig brukar de oftast bli osäkra och söka kontakt hos mig. Vilket är mysigt men inte när man inte kan andas och vill ha utrymme..

De har aldrig riktigt velat sova bredvid varandra längre stunder och Pepsi tyckte oftast Max var lite jobbig o stor. Men inte nu längre. Nu sover de ihop. Pepsi gick t om in till Max bur o la sig.
Så härligt att de har varandra som stöd!


Foto: Isabell Fjällrot

Kommentarer
Isabelle

Hundar klarar så mycket mer än man tror och så länge ni alla har varann så är de säkert mer än nöjda! Ni är ett toppengäng!!

2012-04-07 20:36:42
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Inte ska du ha dåligt samvete! Dom får mer än tillräckligt när du mår bra och dom har det så bra!

Dom har ju varandra, och se till att bli bra ist! :)

Skriver som jag skrev på fb, ring om du behöver hjälp med hundarna! Vi har ju inget att passa om dagarna och har all tid i världen.



Krya på dig!!!

2012-04-08 18:05:44

Vilka fina hundar du har! Jag hoppas på att också få äga en Kelpie en vacker dag. :)

2012-04-14 22:19:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback