Myspojkar

2012-04-14 22:18:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag mår dåligt tar hundarna hand om varandra som jag skrev i tidigare inlägg.
I vårat 3je rum vet vi inte riktigt vad vi ska ha än. Så nu är det mest förvaring och kaos där inne. Men vi har fått en gammal matta från M´s syster som hundarna älskar.

Jag smög mig på dem förut när jag hörde hur de busade där inne och passade på att fota.




De låg sådär sen när ja såg de så sa jag åt de o stanna så ja kunde ta kort ovanifrån. Då blev de lite stela :)


Sen tränade vi lite plats (hakan i backen)


Sötnosar


Lite mera bus :)


Bevis på Pepsi o apporten :)


Han vill dock inte sitta med den än...


Maxi ville oxå visa att han kan ;)


Undebara hjärtan!

Kommentarer
Isabelle

Åh, vad söta de är tillsammans!! Och vad kul att ni kan träna lite även fast du inte känner dig pigg. Toppen att ha ett helt rum att träna i :-D Gulle er!

2012-04-15 19:45:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback