Mera läkarbesök

2012-04-17 14:15:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse skulle vi gått upp kl 08 men ingen klocka ringde så jag flög upp kl 09.40 och vi skulle vara hos läkaren kl 10.
På 20 min hann jag tvätta av mig borsta tänderna. Mata hundarna och rasta hundarna o åka illfart till sjukan o så var vi där kl 09.56 :) Sönderstressade :)

Vi hade ett trevligt samtal med en sköterska och jag ska få komma tillbaka och lämna lite prover såsmåningom.
Känns som livet börjar ta en rätt riktning eller hur man säger :)
De mest positiva är att jag fått tillbaka min mens som varit borta i 145 dagar.

Känns som att efter febern ställde kroppen om sig från noll. Ja är fortvarande rätt förkyld men det brukar hålla i sig rätt länge.

Ikväll ska vi hälsa på Edona o lilla princessan som säker har vuxit massor sist vi sågs :)

Imorgon börjar agility fortsättningskursen och på tors är det träning på bruksan. O fredag ska jag till dietisten för o får fler näringsdrycker som är slut nu.

Nu kämpar vi på och ger gärnet!! Mot ett nytt friskt liv!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback