Blääää

2012-04-08 10:01:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy va skit jag mår på mornarna. Igår kväll kunde ja inte sluta hosta. Det gör såå ont i ena lungan när ja hostar, men kan ändå inte sluta. Tillslut kom det blod :( Skulle snyta mig så kom det oxå blod. (Äter inget waran tillfälligt)
Hade bytt till nya lakan vilket inte var någon bra ide eftersom de är nya o vita. Bara o kasta i tvätten.

Nu känner jag mig helt bakis och öm.

Snart ska vi till min mamma på påskfrukost. O sedan fortsätta ut till landet till M´s morfar o fira mera påsk.
Igår var vi hos hans syster. Vi åker alltid dit på fredagar och har våran tacofredag. Men nu flyttade vi det till lördag.
Mysigt o träffa barnen. Fast vi får ju träffa de idag igen o imorgon :) MYS

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback