Andra tankar

2012-04-24 20:05:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack vara alla mina fina vänner från alla håll o kanter ;) Så har jag kommit på lite bättre tankar.
Viktigaste är att jag inte går o tänker på det som händer utan lägger det bakom mig.
O jag ska inte ta det personligt vilket jag gjorde ;) Men har kommit på lite andra tankar nu.

Så skönt att få stöd från alla när det känns jobbigt <3

Nu har jag lite att tänka på och Supertack till dig Isabelle som vill ta Max i några dagar o se hur han fungerar i vardagen. Tror det även är bra för oss att vara lite ifrån varandra så vi börjar sakna varandra lite mer. Vilket vi nog kommer göra direkt när vi skiljs ändå hehe.

Sen börjar vi om på nytt jag och Max. Vårat band må ha varit starkt på sitt sätt. Men det ska bli ännu starkare på ett bättre sätt!

Ju mer man får kämpa med sin hund destu starkare band utveckar man tillsammans tror jag :) Max är lätt den mest speciella hunden jag har haft. Inte lik någon annan hund :)

Det får mig att tänka på min Simba. Så jag fick kämpa med honom. Det gjorde bara att jag älskade och minns honom starkare. Det blev något speciellt band mellan oss tack vare alla småtjafs o hans bus.

Pepsi är också grym på sitt eget lilla sätt,även om han är den lättaste hunden man kan ha o göra med :)
Han är speciell på sina egna små vis och hans envishet o personlighet gör honom till något extra i mina ögon!


Simba min ängel <3


Liten Pepito <3


Tax Flax <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback