Waran

2011-09-16 11:43:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det dags för Ak mottagningen. Det kändes sådär. Hon sa att det var nästan exakt ett år sen jag var där sist.
Proverna var lite för låga men det beror nog på att jag börjat med alger eller greens som det heter.
Men nu har vi ställt in medicinen efter det så nu får jag inte sluta för då blir värdena för höga istället, och det är mycket sämre än för låga.

Sen fick jag även en såndär bricka man ska ha på sig.
De har utökat sortimentet och jag fick välja mellan guldplaterad, vit i plast eller silver. Valde silver för den var faktist fin jämfört med de andra. Så har de gjort den lite tjockare och lite tyngre. Lite mer ungdomlig. Så nu kan jag faktiskt tänka mig att ha på mig den :)


Bild tagen med mobilen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback