Sökkurs!

2011-09-24 16:05:47 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi haft sökkurs. Det blev en heldag i skogen och nu är vi alla helt slut. Hundarna somnade nästan direkt när vi klev innanför dörren och ja ska snart oxå somna så fort jag tagit mig ett bad.

Jag tycker att alla hundar var superduktiga idag! Det var jättekul att få träffa alla och lära känna några med :)
Är lite stolt över Maxen som apporterade sökrullar som han aldrig sett förut :)
Vi har ju ganska mycket att träna på. Sök är en färskvara och vi har båda glömt en del sen vi körde på riktigt sist.
Sen är Max så ivrig och vill så mycket på en gång.

Nu orkar ja inte sitta uppe mer ögonen känns jättetunga.  Ikväll och imorgon kommer bli vilodag för ja vet att ja lär bli dålig snart men det är sååå värt det för jag har verkligen haft superkul idag!!!


Puss från grabbarna :)

Kommentarer
Ta

2011-09-25 15:21:14

Vad söta de är när de ligger där så snällt.. :)

Bestis är dålig i magen idag, så han sover mest han oxå... :)



Mamma och echo var ute i skogen i 4h på spårkurs idag... De hade jättekul...

2011-09-25 15:22:28
Catti, Aleya o Ginza http://www.cholmberg.se

Oh vad roligt med sökkurs! har mina fundringar på att börja sen med min lilla, men först får hon växa till sig :) Hur kom du in på söket?

2011-09-26 19:46:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback