Sjuk

2011-09-29 15:10:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I tisdags var jag hos tandläkaren och gjorde en rotfyllning. Det gjorde as ont och resulterade i att jag inte kunde äta och knappt dricka den dagen. Igår kunde jag få i mig dricka iaf. Sen åkte jag till Norrtälje och hälsade på Max halvsyskon som blivit 5 veckor. Bilder kommer sen.

Idag var jag på Ak mottagningen och de var inte speciellt glada. Tack vare tanden åt jag ibumetin (förbjudet med waran) O nu har jag fått kåvepening (inte heller bra med waran) Sen åt jag inte alls på 2 dagar (blodvärdna påverkas kraftigt,man ska äta varannan timme helst. ) Så mina värden blev livshotande som hon sa.
Fick några sprutor och nu ska jag inte äta waran på några dagar.

Jag har ju mått dåligt och flimmrat lite mer men inget jag direkt tänkt på. Tror att man ställer in kroppen att man ignorerar smärtor och när man är dålig för att man blivit så van vid det. Man tänker inte oj detta kan vara farligt man tänker oftast äch jag brukar ju ha ont och är ju alltid trött, det är nog det gamla vanliga.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan o se på lite serier jag laddat hem.

Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Fy det låter inte bra,krya på dig.

2011-09-29 16:12:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback