Ingen operation

2011-09-13 10:40:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blir ingen operation nu på måndag. De har missat att sätta in mig på waran. Man måste stått på waran i minst 6 veckor med goda blodvärden. Så nu är operationen framflyttad till siste oktober.
Skönt men ändå besviken. Nu hade jag ju ställt in mig på måndag och oroat mig i onödan.
Hade faktiskt varit skönt o fått det gjort. O nu måste jag vänta ännu längre med jobb och sånt :(

Ändå blir ja lite rädd för varje gång sjukvården klantar sig (inte första gången) så tappar jag mer o mer förtroende för dem. O nu ska jag låta de gräva i mitt hjärta... Tänk om de gör en miss där oxå? Om de klantar sig så stort som det här, fast jag ringt o tjatat på de angånde detta... Får mig vilja skita i att operea mig.
Känner ingen trygghet alls faktiskt..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback