Skönt o va hemma!

2011-10-04 12:15:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ÅÅ nu sitter jag äntligen hemma och gosar in mig bland mina 2 älsklingar som luktar på alla onda ställen och pussar och tröstar. Underbara hundar! Som jag saknat dem.

Det blev ett akut besök igår och efter 2 timmar väntetid kom de på att det kanske var bråttom och ja hamnade prio 1 på deras listor. Fick ta massa vidriga prover och sen röntga hjärnan. Sen lades ja in på strokeavelningen.
Kunde inte sova för dem kom in stup i kvarten o gjorde en massa tester. Dagen efter (Imorse) kom doktorn o sa att ja fått en sk TIA ett förstadie till stroke. Att proppen löser upp sig själv. Men att ja fortvarande kan ha konstigt tal och skulle få hjälp med det på vc. O sen var jag rätt deprimerad oxå. (konstigt då..) Så ja ska ÄNTLIGEN få prata med en psykolog. Han ville sätta in mig på några lyckopiller men ja sa ifrån. Det räcker med tabletter nu! Jag är inte deprimerad för jag hatar mitt liv. JAg är depromenad pga situationen i.o.m att dem gjorde fel, som gjort mig så orolig.

Nu har jag gkömt vad ja skulle skriva med återkommer om ja kommer ihåg det :)

Mår bättre iaf o det är skönt o få va hemma igen. Det känns så overkligt alltihop. Trodde inte detta kunde hända.

Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Stackare,men förstår du längtat hem för finns det bättre tröst än hundarn?? Nää gläds åt de härliga nosarna o gräv ner fingrarna i pälsen o tänk på allt kul ni ska göra tillsammans:) KRAM

2011-10-04 16:59:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback