Ny påhittad lek.

2011-10-21 21:18:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har uppfunnit en ny hundlek.
Du tar en mandarin eller liknande och kastar upp den i luften några gånger så att hunden undrar vad du styr med.
Sen råkar du av misstag tappa den på golvet så att hunden snabbt tar den i munnen. Sen är det bara att jaga hunden o försöka få tag i den. Du får INTE kalla in eller säga loss :)

Jag höll på i några minuter och skratta så att jag fick ont i magen. Tillomed M tyckte det var kul.
Max sprang omkring som en hal ål och var nästan omöjligt att få tag på han.
Tillslut sa jag apport då kom han snällt med en slemmig mandarin :)

Enjoy ;)

Kommentarer
Catti, Aleya o Ginza http://www.cholmberg.se

Hahaha, I'm In!!

Det måste jag testa! Fast fråga är om man vågar göra det med en Malle valp med sylvassa tänder...

Tror jag får sätta in henne någonstans och bara leka med Aleya :p

2011-10-25 20:47:32

Hahaha det ska jag prova på =)

2011-10-25 20:48:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback