Mobilblogg

2011-10-20 19:49:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Grabbarna har fått nya reflex täcken. Bra nu till hösten lr när de är lösa i skogen under jaktsäsongen.
Imorgon har jag bokat tid hos en vän som ska fixa mina ögonbryn. Sen ska jag och M shoppa dopkläder. Jag hade redan köpt kläder till mig men insåg att jag inte kan ha kjol längre. Jag har 17 svarta blåmärken på benen, ser vidrigt ut. Tacka vet jag waranet :( Ända som fattas är att ja tappar hår oxå känns sååå härligt för självförtroendet ..

Aja ett par snygga byxor o en håruppsättning och ett leende så kan man dölja allt ;)


Kommentarer
Catti, Aleya & Ginza http://Www.cholmberg.se

vilka fina täcken! Jag får nog oxå investera i sådana snart, hatar detta mörker en massa!

Låter inte alls kul med en massa blåmärken :-( Men som du säger, lägg på ett bländande leende så blir du vacker som en dag! :-)

2011-10-20 21:10:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback