Mobil blogg

2011-10-02 18:32:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner mig konstig. Har gjort det nu i några dagar. Vet inte om det beror på att jag är så tankspridd eller något annat. Jag kan knappt läsa en blogg längre utan att få börja om och ibland bokstavera. Stavar som en kratta ibland. Och mitt i en mening så har jag glömt vad jag skulle säga. Häromdan när jag betalade räkningar så glömde jag bort att jag hade betalat de och hur direkt efter att jag gjort det. Jättekonstigt. Jag glömmer vattnet på toan o ja har tillomed glömt o spola. M frågar om jag är full för ja sluddrar när ja pratar. Man kan tro att jag har svår PMS men det har jag inte för den har jag nyligen haft. Jag ser sämre och jag har ingen mörkersyn kvar. Går ja i mörker så ser jag ingenting bara myrornas krig. Börjar bli lite rädd för mig själv då ja inte alls känner igen detta. Nån som varit med om samma sak?


Kommentarer

Prata genast med din läkare, det kan vara förstadium till stroke!!

2011-10-03 10:48:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback