Ledsen

2011-10-18 19:34:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det regnat hela dagen. Det har inte gjort mitt humör bättre. Vaknade med huvudvärk, såndär migrän värk.
Har försökt massera mig sjävl i nacken (brukar hjälpa) Men så fort ja petar mig själv där så blir ja svimfärdig.
När M kom hem sa han att ja var helt svullen i nacken o lite nedanför. (vet inte vad området heter).

Men det ja är mest ledsen för är att mitt tal blivit sämre igen :( mkt sämre.. Trodde att jag kunde prata rent igen eftersom ja gjorde det hela helgen, men igår började hackningen och stammningen igen :(..


Men men lite roligt har ja gjort idag med. Varit ute med hundarna i regnet ;) och sen gjort två dansfilmer. Fast de behöver redigeras och jag hittar inget bra program att göra det i :(..

VIll ha en Mac så jag kan göra högklassiga videos !!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback