Ilandsproblem

2011-10-21 21:11:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkt att jag också kan få ilandsproblem mitt i allt kaos i mitt liv :) Var iväg och skulle köpa ett par svarta byxor och ett par skor.. SHit vilka problem.. Alla snygga byxor satt bra i midjan o rumpan men var för stora neråt.
Gick igenom ALLA affärer i Maxi och hittade inte ett ända par byxor som passade.
M föreslog barnavdelningen. Men då är ju risken att ja kommer i likadana byxor som hans systerbarn som är 7 år..
Samma sak med skor. Jag har strl 34-35 och hittar inte ett ända par skor som har lite högre klack.
Alla är från strl 36.. O samma där på barnavdelningen finns inte lika snygga lr lika höga..
Så jag gav upp men kom på att i de flesta dyra skoaffärer har de mindre strl. Så inne på skorette hittade jag ett par skitsnygga kilklack skor i helt klädda. 499 desutom värsta kapet.

Så nu kommer dilemmat här hemma vad ska man ha på sig ???
Väljer mellan 3 olika outfits men inget passar som jag vill nåt fel på varje och kan inte kombineras annorlunda.
Hahah vilka problem :) Fast det är lite skönt att ja kan ha ett vanligt problem för en gång skull :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback