Vi ska bli fler

2011-11-18 12:21:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är det senaste man ryktet som går hos grannarna. Vi bort i ett lungt område med mycket äldre. Vi ska byta lägenhet med ett par i huset mittemot. Vi vill ha större och de vill ha mindre.
Innan jag äns hunnit komma hem ordentligt från sjukan får vi höra från grannen att de hört att vi ska flytta.
Sen är det alltid nån ny som kommer fram när man är ute o försöker någorlunda gå ut med hunden.
-Ja vi hörde att ni ska flytta ? Varför då ? Vi vill ju ha kvar er här.. osv..
Jag blev rätt snabbt trött på alla nyfikna grannar så jag svarade bara ja vi ska bli fler.
Då blev de glada o gick snabbt vidare. Så nu går det rykten om att vi ska bli fler hahaha. Jag är inte gravid än men vi planerar att skaffa barn såsmåningom. När vi är gifta och jag är frisk o stark.

Det roliga är att vi knappt känner några grannar förutom ett par men folk vi aldrig sett kommer fram o ska prata och ja gratulera nu hahaha Folk som kommer fram o frågar om min operation som jag inte äns berättat för någon om.

Tur vi har omtänksamma grannar men det kan bli lite mycket när man vill vara ifred o inte mår så bra. :)

På tal om må bra. Så mår ja fortvarande bara sämre. Har slutat med oxycontinet men istället fått en avtändning som heter duga. (eller hur man säger) Har fått en läkartid på måndag så får vi se vad de säger. Annars får ja vända mig till akuten om det blir värre.

Kommentarer
De tre marodörerna http://elvisochpresley.blogg.se/

Nyfikna grannar ja. Det är alltid roligt att sätta lite griller i huvudet på dom med kommentarer som inte är direkt ledande till några sanningar, egentligen... =)

2011-11-24 12:25:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback