Rita

2011-11-12 15:26:44 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här med o rita när huvudet inte riktigt hänger med. Hm.. Ja det är inte så lätt men jag har en sån ritlust att ja provar nåt lättare än en mops :) Mycket rynkor och mkt svart det blev för svårt för mig idag.

En påbörjad men jag ger upp nu. Det blir inte som jag vill :) Nu ska jag prova rita en valp istället

Gissa vem ? :D

 

Update : M kom in och började skratta så han höll på ramla. Han undra hur jag äns kunde hålla i pennan när ja knappt kan sitta upp på stolen :)

Sitter lite konstigt för det snurrar utav tabletterna.


Kommentarer
Monica

Nu blev jag glad:-) låter som det är lite bättre idag trots att det säkert är jävligt. Du ser det blir bara bättre o bättre:-)

Kram Monica

2011-11-12 15:46:53

:) jag tycker mopsen ser ut som en bra början :)

2011-11-12 16:20:15

Heja Anna, du är bäst!!

2011-11-12 20:06:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback