Pepsi är hemma

2011-11-16 14:12:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu kom mamma hem med lille P . Så skönt o ha honom hos mig. Det första han gör är att springa in under min filt o krypa tätt intill o sova.. Min lille mysis. Max är glad över att storebror är hemma o somnar tryggt han med.

Imorse fick vi hjälp utav snälla Isabell som hämtade oss o åkte ut i skogen så våra hundar fick leka av sig lite. Tror Max har saknat det lite att få springa ordentligt i en skog.
Jag klarar inte av så mkt, men ja brukar släppa honom. Men åker inte ut i skogen o gör det utan bara häromkring. Blir inte samma sak.

Men jag gick nog lite för långt idag för har såån värk att ja funderar på ta 2 tabletter. Men ja vill inte höja toleransnivån så ja håller mig så länge som möjligt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback