Orättvist eller ?

2011-11-03 21:14:55 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är vi hemma efter allt idag. Det första vi gjorde när vi åkte från sjukhuset var att stanna på nåt Roadhouse o äta.
Jag var vrååålhungrig och extremt groggig. :)

Vi kom till sjukan kl 11 och jag var fastande från dagen innan. Vi blev intagna kl 11.20 och då bråka de med mig om sticket i armen. (Hatar det) Tillslut fick de dit det och jag blev svimfärdig. Fick ligga o vila lite. Nästa tid till CT hade vi kl 13. Magen började kurra ganska skapligt och än fick jag inte äta. Efter CT-röntgen kom vi tillbaka till avdelningen o fick vänta på nästa tid kl 14. Då kom sköterskan med VÄRSTA goda frukosten till M. Snacka om orättvist!!!

Kl 14 ja då satt jag och grät av rädsla. Gjorde ett ultraljud och sen var det dags :(
Jag var okontaktbar ville inte göra den hemska TEE undersökningen (kamera ner i hjärtat genom halsen).
Men sköterksan förklarade och när doktorn kom så var han sååå underbart snäll att jag fick en massa lugnande innan. SOm jag minns det så hulkade jag rätt mkt och det var riktigt obehagligt. Men som M förklara att jag låg blixt stilla och hulkade bara i perioder och annars andades jag på. Jag hade fått lungnande 2 gånger till under undersökningen. Så när de var klara (Minns inte hur jag fick på mig kläderna) så fick M bära mig till rullstolen. Sen sov jag en halvtimme och sen fejkade jag att jag var pigg för jag ville hem.

Blev hemsläppt men M fick order om att INTE ge mig mat före kl 16.15 Iof var det bara 1h kvar :)
Minns knappt hur vi tog oss till bilen. M fick bära mig halvvägs.

Sen när klockan var dags vräkte jag i mig Fisk o kallsås som var sååååå gott.


O där satt jag, fick inte äns dricka vatten...


Kommentarer

Tänker på dig

Saknar Dig



2011-11-03 22:05:45

hehe ja det var riktigt orättvist faktiskt! Usch så taskigt att ge honom mat så du fick sitta och se honom svulla i sig frukost när du var hungrig...

2011-11-04 17:31:46

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 19:02:02

Jag vet att jag har bytt flera gånger... Men nu stannar jag på den nya med inlägg varje dag. Så vill du byta länkar så gör det mer än gärna! Jag lägger din redan.

Marta med Niunia och Sherry

2011-11-06 11:31:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback