Lite om mig.

2011-11-15 17:23:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Snodde en lista från Cammis blogg :) Har så mkt tid över så kan väl fylla i lite .


1. Hur gammal är du om fem år? Alldeles för gammal.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min psykolog

3. Hur lång är du? 160.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bad teacher (gillar se filmer fler en 1 gång)

5. Vem ringde du senast? Älskling

6. Vem ringde dig senast? Älskling

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tack så mycket"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till men helst sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Ingen av alternativen..

10. När såg du senast din mamma?  För nån minut sen hon hämtade Pepsi.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du i dag? Försov mig så kl 12.

13. Vilken är din favoritjulsång? Kommer inte på nån

14. Vilken är din favoritplats? En utsiktsplats i glotterskogen där min hund Simba är begraven.

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen utomlands om drömmarna slår in.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Michael Jackson haha drömde alltid att han kom för o mörda mig. (fast han var min idol)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Älskling, han får mig alltid att skratta.

19. Hur stor är din säng? 160 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid med kläder på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 är min 2 är M´s

23. Hur många landskap har du bott i? 2 fast länder inte landskap :)

24. Vilka städer har du bott i? Norrköping o Poznan i Polen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? För det mesta

27. Vilken är din favoritglass? 88 och nogger.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Friterad banan med glass utan tvekan :)

29. Tycker du om kinamat? Älskar fast mer thaimat. Skulle kunna konvertera till Thai pga maten:)

30. Tycker du om kaffe? Inte tillräckligt vuxen än brukar ja svara på den frågan.

31. Vad dricker du till frukost? Thé

32. Sover du på någon särskild sida? Beror på oftast på vänster sida men flimmrar jag blir det på rygg.

33. Kan du spela poker? Yes klart jag kan :)

34. Tycker du om att mysa/kela? JA!

35. Är du en beroendemänniska? ? förstår inte frågan. Men jag är inte beroende av nåt förutom mina hundar hehe

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner men vet att Prince William fyller år samma dag som jag.

37. Vill du ha barn? Ja!

38. Kan du några andra språk än svenska? Polska engelska o tyska, o håller på lära mig spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Dum fråga haha ja för många gånger.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet utomlands annars bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder lr saker till hundarna.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja ett par stycken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Family Guy !

44. Kan du rulla med tungan? Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Älskling och min morbror

46. Sover du med gosedjur? Levande gosedjur, ja mina hundar.

47. Vad har du för ringsignal? Nån melodi jag laddat ner.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja i källaren hos mamma.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Chipspåsen på bordet :)

50. Flirtar du mycket? Nej haha

51. Kan du byta olja på bilen? Det tror jag nog

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja, två gånger

53. Vilken var den senaste boken du läste? Snabba cash

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Illustrerad vetenskap och Pc tidningen.

56. Dansar du i bilen? Hahah ja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? East Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En mops

59. När var du i kyrkan senast? Några veckor sen på Leandros dop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Minns inte.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt aldrig mer.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mamma

63. Vad lyssnar du på just nu? Discovery channel

64. Har du varit med i tidningen? Ja många gånger under min karriär haha

65. Vad är det konstigaste du ätit? Dopp i grytan. Blää

66. Vem såg dig naken senast? Helt naken, älskling, halvnaken nerifrån distriktsköterskan på vc idag.

67. Vad är det för färg på din tandborste? Genomskildig blå

68. Hur imponerar man på dig? Genom mina hundar :)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? sms:ar Ida o ringer Sacci.

70. Har du någon piercing? Ja i naveln och näsan. Hade i tungan men tog bort (är för gammal för sånt)

71. Din största vinst? Att jag lever idag !

72. Civilstånd? Förlovad

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Massor orkar inte skriva alla.

74. Är du fåfäng? Nej det tycker jag inte.

75. Ångrar du någonting du gjort? Nej, man lär av sina misstag.

76. Hur gammal är din pappa? Ingen aning faktiskt.

77. Vilket är ditt drömjobb? Jobba med Max

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa

79. Vad har du haft för husdjur? Hamstrar, marsvin, grön leguan, katt , fåglar, kanin o råttor o hund. (en hel djurpark)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är jävligt envis. Jag är grym på att dansa (har dansat sen ja va 4) O jag har överlevt en annan jobbig sjukdom innan min hjärtsjukdom.

81. Svär du ofta? Hihi ja det gör jag nog.

82. Sverige när det är som bäst? Hm.. Vintern.

83. Kan du åka slalom? Är snabblärd så ja :)

84. Vad har du ätit idag? Wok time mmmm så gott

85. Vad har du för utbildning? Samhäll-media.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet inte

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina öron

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag anpassbar i de flesta situationer. Eller hur man säger.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Blyg ibland o lättirriterad

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Dhali lama

91. Saknar du något? Ja att få leva ett normalt liv igen.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? För barn är det det.

93. Vad gör dig ledsen? Orättvisor i världen

94. Vad gör dig glad? Mina hundar o familj  o vänner.

95. Har du varit gift eller förlovad? Är förlovad

96. Vad ska du göra i helgen? VILA

97. Vad är det knasigaste du gjort? Är klanigast i stan så säker en massa grejer.

98. Vad har du för laster? Kinderägg

99. Vem är din förebild? Min mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Se på Greys

Kommentarer

Hehe jag brukar alltid svara "nej tack, jag är inte gammal nog att dricka kaffe ännu" när folk frågar om jag vill ha kaffe... :)

2011-11-16 09:34:03

Michael Jackson ??? Tycker ju att Marilyn Manson vore otäckare & att du borde drömt om han då :P eller ?? :)



//Kramar

2011-11-17 03:35:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback