Bruksan

2011-11-29 12:30:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag kl 08 o väckte våran inneboende (M´s lillebror) så gick han till körskolan. Sen sov ja en timme till. Vaknade och kände ett sånt sug efter träning. Då jag själv absolut inte får träna så tog jag med Max till bruksan och körde igenom lydnads 1an. Körde lite fotgående (vilket ja ska vänta med).
Allt gick bra förutom att vi behöver mer stadga i ståendet när ja är påväg tillbaka. O sen forgåendet då.. Jag skulle aldrig ha börjat träna det idag. Jag haltar och går väldigt konstigt. Tror det bara blir fel intränat om vi ska anpassa oss efter mig nu. Så det skippar vi.

Annars när vi får till ett ordentligt fotgående så är vi redo för en tävlings debut :)
Längtar redan tills vi får visa vad vi kan !

Jag orkade tyvärr bara en halvtimme, sen blev ja helt slut. Max hade nog orkat lite mer.
Men ja måste lära mig att nöja mig med små steg i taget. En halvtimme räcker! Jag ska inte sätta för höga mål för mig själv nu när jag är sjuk. Jag o Max kommer bli lp1 nån dag men inte just nu :)


Kommentarer

Kul att ni kom iväg och fick lite kul iaf! Hoppas du hade mer kläder på dig idag!

2011-11-29 12:38:29
Sara & Vajlo http://hazeleyes.n.nu

Härligt va duktiga ni är! Och speciellt du Anna, du du är otroligt stark som orkar och försöker trotts att du inte mår så bra, och som du skrev se det positiva med de framgångar som ni gör ävem om de är små! :)

Kramar

2011-12-01 14:02:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback