Bakis

2011-11-26 12:16:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känner jag mig helt bakis. Fast jag inte drack alkohol igår hehe :)
Det var grymt kul o träffa alla. Vissa kom jag inte ihåg i början men sen frisknade minnet till!
Vi var i ett jättefint hus och det var såå fint serverat. Kände mig som i de där programmen halv åtta hos mig lr 4 stjärnors middag. Har nog aldrig ätit så fin mat förut haha. Snacka om o känna sig som en förortsunge haha ;)
Det va 3 rättersmiddag och det va så gott (kräsna jag var orolig att ja inte skulle gilla nåt)

Alla historier fick oss vika oss av skratt och jag tror jag har träningsvärk i magen idag.
De flesta minns mig som den lilla som dansade i en ballerina dräckt runt runt runt. Så när de frågade hur gammal jag var så började alla gapskratta och trodde inte sina öron när ja sa 28. En sa att hon tyckte jag var lite väl ung för o gifta mig för hon trodde ja var max 20 :) Det är alltid kul o höra att man ser yngre ut än vad man är.
Fast man har gått igenom en hel den eländigheter.

Det var som sagt riktigt riktigt roligt och träffa alla och jag hoppas det blir fler gånger. Så fort jag varit hos mamma så ska jag lägga in lite gamla bilder från dansen.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback