20kg

2011-11-29 21:00:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu vet inte jag så mycket om hundvikt och sånt så ni får gärna kommentera. Under detta 3 veckor så har det mest blivit hjärngympa för hundarna och inte lika mycket motion som vanligt. Vi har börjat mer o mer, men det blir inte 4timmars promenader som vi gjorde innan. Detta har resulterat att Max gått upp 2 kg så nu väger han 20 kg.

Jag och M tycker att han ser bra ut i hullet och när vi var hos veterinären i oktober så tyckte hon han såg bra ut i 18 kg men det skulle inte göra nåt om han la på sig lite till. Jag vet som sagt inte om det är okej för en hund o gå upp 2kg på 3 veckor. Men hans syskon väger ju runt 20 och en kelpie hane ska väl väga upp till 25 har jag för mig.

Kom gärna med synpunker :)

Kommentarer

Det är helt OK att han väger 20 kg! Han har som vetten sa behövt ett par kilo till, så det är jättebra. Men han skall kanske inte fortsätta med den ökningstakten:)

Kramar från oss!

2011-11-30 09:58:08

Det är den tröjan som jag köpte när vi var på Hageby tillsammans...

2011-12-01 09:17:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback