Höjden av lathet

2011-05-29 22:26:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Snacka om att vi är lata och utnyttjar våran hund Max. Nyss fick M sms och bad Max hämta mobilen.
Varje dag får han gå o hämta posten. Han har tillomed fått hämta toapapper åt mig och sen stänga dörren efter sig :)
Hemma hos mamma har jag lärt honom att "städa" efter sig han plockar sina leksaker och bär dem till korgen.
Han har även hjälpt henne o hämta tofflorna när hon har varit skadad i foten :)

Vi behöver inte hjälpreda vi har Max haha :)
Det kanske låter taskigt men han tycker det är roligt och känner sig behövd.




Kommentarer

Vad roligt att ha en hund som kan städa efter sig! Det kan inte nån av mina... =)

2011-05-30 22:53:26

Vad roligt att ha en hund som kan städa efter sig! Det kan inte nån av mina... =)

2011-05-30 22:53:53

Hej! Jag har nu uppdaterat bloggen.



Vad duktigt hanär! Men ni ska ha det så bra i lång ledighet!



mvh marta

2011-06-02 19:01:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback