För mycket fritid ?

2011-05-11 14:28:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev ja riktigt irriterad på en kvinna som ja skulle vilja kalla klimateriek***. Ursäkta uttrycket.
Vi ska precis åka till en badplats med hundarna o Mamma kommer på kryckor och håller i Pepsi. Pepsi får för sig och bajsa o gör det på gräsmattan. Jag står med en bajspåse bredvid och väntar.

Då står en kvinna lite längre bort o skriker ni får inte rasta hundarna på gården.

1. Det står ingenstans att man inte får.
2. Vi har pratat med fastighetsägaren och han säger att så länge det plockas upp är det okej.

Jag tittar på kvinnan och hon säger det en gång till. Jag frågar men vad ska jag göra lixom ?
Ni kan gå till en annan gräsmatta och pekade på parken som ligger 500 meter bort.
Jag blev sur och sa vi kan ju inte hjälpa att han blir bajsnödig just precis här ?!
DÅ höjer hon rösten och påpekar än en gång att här får man inte rasta sina hundar.
Jag blir mer sur o säger åt henne .. Ska jag stoppa upp skiten i hundens arsle eller vad tycker du ?
Herregud det är ju inte så att jag inte plockar upp efter de.?!

Då stod hon bara och glodde.. Vi gick till bilen och åkte då stod hon kvar och stirra ja stirra tillbaka.


Har aldrig sett henne förut och alla hundar som bor i området rastas överallt omkring. Sålänge man plockar upp eftersig på allmänna platser eller att det inte sker på barnlekplaser o så då är det okej!
Förstår inte vad hennes problem var.. Hade hon för mycket fritid eller hade kommit in i klimateriet kanske..
USH för såna människor.


Nöden har ingen lag :)

Kommentarer

Visa kan inget annat än gnälla...

2011-05-11 20:07:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback