Död

2011-05-27 19:39:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är precis så jag känner mig DÖD... Idag är jag dock piggare i huvudet men kommer ha rejäl träningsvärk i armarna o runt händerna känner jag. Har gjort iordning godishus som ska stå inne i affären. Fick provsmaka rätt mycket med :) Tror jag hade sugerrush tillslut hehe.

Efter jobbet åkte jag och hämtade hundarna som hade varit själva hos mamma i 1.5h. Mötte grannen och sa att dem skällde lite men lugnade ner sig efter ett tag. Han sa att dem saknade mig. Jag bad om ursäkt men det gjorde inget alls. Hoppas dem andra grannarna tyckte likadant.
Hundarna är inte vana att vara ensamna hos mamma men ska öva på det.

Vi åkte iaf till himpan och körde lite uppletande och tränade på nej i jakt. Funkade hur bra som helst att säga nej när Max var helt inne att springa efter bollen. Han stanna upp och kom tillbax. Inte ända fram till mig dock. Sen fick han ett varsegod och fick leta upp bollen. Han blev rätt trött :)

I helgen blir det massa massa träning inför tävlingarna på ons o tors.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback