44 kilo

2011-05-29 13:19:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag riktigt ledsen. Jag är 27 år och väger 44 kilo. Jag har inte vägt så lite sen högstadiet.
Den 18:e en ons för 2 veckor sen blev jag ju magsjuk, och var det i 3 dar med kräkningar efter det gick det över till diarrér. Jag har sen dess haft diarré varje natt. Jag kan äta som vanligt på dagarna men på natten kommer värken o det känns som att ja ska svimma. Sen är det bara o springa på toa :(.

Jag är van att gå ner några kilo så fort jag blir sjuk.. men hela 7 kilo är mycket för min lilla kropp. Det finns liksom inget att ta ifrån.

Sen blir ja ledsen när folk säger var glad att du är så smal.. Jag vill inte vara smal jag vill gå upp i vikt och det känns lika jobbigt för mig som för en som är överviktig. Att kämpa i år och sen på 2 veckor försvinner allt :(

Kommentarer

Var glad att du är smal! Nej jag bara skämtade, jag vet att det är lika jobbigt för dig att gå upp som det är för mig att gå ner...

...funderade på det förut, det finns ju gainers, typ pulverdrinkar och "chokladkakor" som man skall äta för att gå upp i vikt och lägga på sig muskler snabbare, det kanske skulle kunna funka för dig!

2011-05-29 15:30:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback