Träning

2011-03-02 13:49:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska det blir ändring på mitt liv.
Jag ska satsa på dem saker jag vill göra i livet, mina mål o drömmar. Ingen ska någonsin mer få mig att må dåligt.
Till o börja med ska vi gå lydnadskursen med Max sen ska jag MH testa honom o sen söka till en räddningskurs i sthlm. Min Max ska bli en tjänstehund. Jag tror han passar utmärkt till det.

Jag själv ska börja bygga upp och stärka mitt hjärta. Jag orkar typ ingenting längre och det ska det bli ändring på!

Har hänt så mycket på sistonde som fått mig att verkligen tänka.! Livet är för kort för o gå omkring och må dåligt!

Idag gick vi våran vanliga sväng i skogen o tränade lydnad. Men när ja sen tänkte filma var hundarna rätt okoncentrerade o trötta. + att mamma stängde av istället för o filma hahah :) Fick bara med några korta snuttar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback