Positivt vs Negativt.

2011-03-24 14:49:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Det händer så mycket positiva saker i mitt liv just nu, men ändå fokuserar jag på dem negativa gamla sakerna som jag egentligen bara måste släppa!

Jag ska äntligen gifta mig och dessutom utomlands. Jag har alla möjligheter att börja plugga nu och ta tag i hundträningen ! Jag ska till Riga om en månad och jag mår egentligen toppen!

Men.. Jag oroar mig för hjärtat som bråkar med mig tillofrån mer o mer. Oroar mig om något gammalt som skett.(Inget jag vill skriva om i bloggen) Jag vet att jag har gjort rätt men jag tror att vissa människor bara är så jävla elaka och vill förstöra för andra. Jag är inte sån jag är bara snäll vill ingen något illa.
Jag måste släppa allt sånt nu och gå vidare med mitt liv som egentligen bara börjar nu! Såna människor är inte värda min energi!! Måste trycka in det i min egna skalle nu!!

Kommentarer
taki6

:) bra! Helt rätt!

2011-03-24 22:20:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback