Nya däck

2011-03-31 10:16:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår spenderades min dag hundfri. M var ledig så jag passade på att vara med Jenni.
Hon går i skolan och utbildar sig till nåt (minns inte vad det heter) Men hon har om läxa att utföra 120 behandlingar på olika människor. Så jag fick vara försökskanin. Jag som hade hoppats på en skön massage låg och skrek och hade riktigt riktigt ont. Idag har jag blåmärken på vissa ställen. Hon utförde en hjärtbehandling och dem börjar alltid behandlingen på tårna. Hon hittar ömma punkter som hon trycker bort och man ska andas in i smärtan tills det släpper. Vissa människor är inte berädda på att släppa sina smärtor fast mina släppte på vissa ställen bara. Kändes som jag inte skulle stå ut och blev helt kallsvettig. Efteråt fick jag en energi behandling och det var mycket mer behaglig nästan så jag somnade :).

Sen cyklade vi till en vän o eftersom vi bara hade en cykel så tvingades jag sitta på en stenhård pakethållare AJ AJ AJ.

Så idag är jag helt mör!

Idag vaknade ja vid 8 o åkte o bytte till sommardäck. Sommardäcken var helt slut i fram så jag fick köpa 2 nya. Kom rätt billigt undan ;) för M känner ägaren. Så nu är mina vinterdäck där och blir tvättade o så ligger dem kvar till nästa vinter. Rätt skönt o slippa hålla på bära på skitiga däck fram o tillbaka :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback