Skit dag

2011-06-07 22:17:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy va skönt att denna hemska dag är över. Det började redan kl 05.00 imorse när ja gick ut till bilen och såg att nån brytit sig in och försökt sno bilen. Det var bara in o stressa upp M så han kunde komma ut o fixa kablarna så ja kunde starta bilen. Väcka stackars mamma o be henne komma ner o hämta hundarna för ja skulle bli sen till jobbet annars.

Efter jobbet åkte vi till remjmes för volvon var inlämnad. Där hade dem gjort fel när dem satte dit nya kamremmen.
Strul med det.. Sen raka vägen till mamma och sen till forema för o köpa våran nya bil.
Sen till onoff o försöka få ut min telefon men den hade tydligen slutat tillverkas.. KUL.. eller inte..
Blev besviken o ledsen förbannad o åkte hem, för o snabbt byta om och åka på tävling.

Max var skitjobbig. Han hade bara varit med mamma o gått små promenader. UNDERSTIMULERAD!
Hoppade över platsen för jag är nästan säker på att Max skulle rest sig och gått mot mig. Ville inte förstöra för dem andra.

Det blev ett 3pris med 124 poäng. Med tanke på hur jobbig han var så är jag ändå glad för att han var så duktig.

Sen hem och åka o handla och laga mat och matlåda och nu slappnar ja av o somnar nästan när ja skriver.

Hoppas morgondagen blir bättre!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback