Max Tävling . Inoff

2011-06-08 09:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Platsen: 5 (hoppa över och stod bredvid vi fick nog tröstpoäng för det va inoff)
Tandvisning: 6 (Han blev rädd för domaren och sen fick knappt jag titta på tänderna)
Linförighet:6 Nosar i backen, dirigerar med koppel. ( kändes som jag borde fått en nolla för vi hade inget samarbete)
Läggande: 6 Dk ( han va lite sen)
Inkallande: 10
Ställande:0 (Här gjorde han ett perfekt läggande ;) )
Apport: 8 Släpper ( det var väldigt låånga 5 sekunder jag hann räkna till 9 )
Hopp över hinder: 10
Helhetsintryck: 8

3 pris med 123 poäng

Nästa gång kommer det gå bättre. Då ska jag aktivera honom innan med så han inte är så vild :)

Men han är ändå duktig för dem omständigheterna . Han kommer nog gå långt känns det som. Han har både tempot och energin. Bara vi kan hantera den rätt!


Foto: Isabell Fjällrot

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback