Förbannelse

2011-06-13 17:57:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oturen känns som en förbannelse. Har glömt att berätta att jag flimmrat i några nätter när jag jobbat.
Det blev bra över helgen men idag började det redan på jobbet och håller fortvarande på. Samtidigt som ja ligger med tjocktröjor under duntäcket och en varm dator i knät så fryser jag ihjäl..
Satte mig i solen en stund men frös ändå.. Har tyvärr ingen temp för den har hundarna haft i rumpan vill inte stoppa den i munnen direkt haha :)

Imorgon får vi tillbax bilen iaf. Det var ett givar fel ?  Som tydligen kunde hänt om 20 år eller om 1 dag så det var inget allvarligt fel iaf. Hoppas denna j'vla  otur släpper nån dag så jag kan få va frisk och slippa att det ska hända en massa onödigt hela tiden..



Hatar denna katergori förresten ..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback