Min lediga vecka

2011-07-21 11:45:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har tagit mig en vecka ledigt och har gjort en massa kul redan.

Lördagen spenderades ute på landet i arkösund. Åkte en massa fyrhjuling och busa med hundarna.
Söndagen var vi och grillade hos M´s pappa
Måndagen var vi på busfabriken med barnen och efteråt åkte vi hem till M´s syster och laga mat o umgicks.
Hundarna fick följa med dit för första gången och blev väldigt populära bland barnens kompisar.
Tisdagen var vi ute på landet igen och åkte o bada (jag kom till knäna i vattnet) vi åkte fyrhjuling igen o sen fick vi massage utav en utbildad massör som hade kommut ut och tagit med sin massagebänk.
Det var första gången ja fick en riktigt massage och det kändes bra men dagen efter hade jag träningsvärk i musklerna.

Igår var vi på kolmårdens djurpark och det var riktigt roligt både för oss o barnen.
Ja bara älskar o få ta hand om den lilla bebisen o dra den i vagnen.
Har tagit en massa foton som ja ska lägga upp så fort ja orkar ladda in bilderna.

Idag blir det att åka gocart och sen kanske hitta på nåt med M´s syster o barnen.

Som många vet så är jag inte alls van att umgås med barn. Jag har aldrig haft småsyskon eller barn i min omgivning. Så ibörjan när vi umgicks med de så blev jag alldeles matt och trött efter bara några timmar. Men nu har jag vant mig och saknar de när jag inte träffar dem.

Och NEJ jag ska inte ha något barn än!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback