Klockren Pepsi

2011-07-07 19:49:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja han var klockren på träningen. Om han är likadan på lördag så blir det ett första pris!
Poletten verkar ha trillat ner igen.. ett tag måste den åkt upp haha.
Även om ja va helt slut så va ja mer lung och blev inte sur när han missa nåt. Han missa bara en gång iof, han satte sig för tidigt på ställande under gång. Annars var det bara 10:or rakt igenom kändes det som.

Nu är jag helt slut o det blir snart sängdags. Man orkar inte mycket med ett knasigt hjärta och ett heltidsjobb.
Min läkare har försökt o nå mig idag men man får ju inte svara i telefon på jobbet så ja missade samtalet. O det gick inte o ringa tillbaka. Men har pratat med några på jobbet o de föreslog att ja kanske borde blir sjukskriven 75-80% så kanske ja klarar lite mer. För ja ger gärnet i början men de sista timmarna orkar ja knappt hålla mig på benen o rör mig som en sengångare.  Jag börjar vänja mig vid träningsvärken o så men just denna trötthet o ork o att ja känner att hjärtat får jobba dubbelt. Får se va vi kommer fram till. Snart helg iaf o då får ja träffa min BEBIS MAX!!

Kommentarer

Var det Petter som ringde eller? Får hoppas läkaren ringer igen på måndag, du får ha ljudet på så du kan svara då!



Sjukskriven 80% blir ju bara 1.5h arbete om dagen, känns inte det lite meningslöst? Är man sjukskriven mer än 50% känns det ju lite onödigt, då kan du ju lika gärna vara helt sjuksjukskriven?en hur blir det med akassa dagarna om man är sjukskriven? Då måste du väl jobba ett visst antal timmar per vecka för att tjäna ihop till nya dagar?



Hehe längtar du tillbaka till guldsmedsbutiken nu?

2011-07-09 02:20:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback