VC

2011-01-26 17:20:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag på vårdcentralen. Tog ekg och pratade med läkaren. Hon hoppades på att det var en engångsgrej. Det tar ett år för hjärtat att läka och jag är fortvarande 3 månader kvar i läkningsprocessen. Om det kommer tillbaka fler gånger så blir det ny operation direkt. O ju fler operationer är chansen större att ja blir frisk. Men hur kul är det på en skala? TT Prover vägrar ja fan göra igen. Det där dem går ner i strupen..

Jag har fått en remiss till bandspelar ekg och ja ska kolla min puls regelbundet o åka till akuten om pulsen är över 120 eller om ja flimmrar. Eftersom ja inte kan ta min egen puls så ska ja köpa mig ett stetoskop så ja kan lyssna på hjärtat o kolla hjärslagen. Har funderar på pulsklocka men den är rätt så dyra om man ska ha en bra. Stetoskopen är väl med dyra men ja behöver bara ett att lyssna på slagen jag behöver inte höra några underljud o avancerade saker.. Så det duger nog med ett B märke.

Vovvarna är helt utslagna mamma och min kusin har varit på en riktig lång promenad med dem o så har dem sökt efter godis. Har visat mamma hur hon ska göra för att det ska bli extra svårt för dem.

Nu vila

Kommentarer
Monica

Stackare aldrig lugn o ro:( Hoppas allt blir bra snart.

Kram Monica Tolla o Busan



Ps Tobias pratar faktiskt fortfarande om Max sedan han blev väckt o i positiva ordalag Ds

2011-01-26 17:29:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback