Morgontrött

2011-01-13 08:39:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Senaste veckorna har jag varit så himla morgontrött.. Det konstiga är att när ja går upp innan 06 så kan ja vakna innan klockan utan problem men det är just mellan 07-09 ja är som tröttast. Den här veckan har ja gått upp 08 varje dag och jag kommer ju knappt upp. Min mobilklocka strular o ringer inte alltid heller så ja måste skaffa mig en ordentlig väckarklocka.

Problemet är att ja måste vakna till något lungt o stillsamt o inte nån hög ringning eller pip.
På mobilen har ja mobys lugna låtar som väcker mig. Annars är hela dagen förstörd för då rusar hjärtat utav att ja blivit skrämd av klockan. Ja har tillomed tvingat M ha en lugn signal på sin mobil. Han går upp före mig så då brukar ja putta på han så han ska vakna när ja hör hans klocka.

Första gången ja sov hemma hos M när vi blev tillsammans så hade han på sin väckarklocka hemma hos sig.
Han hade som ett högt tjut o sen var det kopplat till hans stereo som va på högsta volym. Så när den ringde trodde ja att ja skulle dö o blev liivrädd medans han låg o snarka o hörde ingenting.


En till kille som är morgontrött

Kommentarer

:) söt han är peppa! När du skrev att de tär bättre att ringa en vän lät det som om du var med i vem vill bli miljonär eller något :)



Ett tips är att köpa en microstereo eller liknanade, som den vi har i sovrummet, då kan du sätta väckning på den och tex ha en mp3 skiva med låtar som brjar spelas som väckning :)



Gick bra med Molly, de trodde hon kunde ha skabb :/ men hon fick nån salva, så hoppas hon blir bra snart

2011-01-13 15:26:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback