Flimmer ?!

2011-01-25 19:38:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Glömde skriva igår men mådde inte alls bra när ja kom hem från jobbet. Det kändes som att jag flimrade. Skulle åkt upp till akuten men kände inte för o göra något annat än sova. Så jag har fått tid till min läkare imorgon kl 10.
Hoppas hoppas ja inte behöver börja med medicineringen igen! Jag fasar för det! Ja orkar verkligen inte att allting ska börja om igen. Blir bara så ledsen o besviken på mig själv. Trodde ja var frisk nu. Varför kan aldrig saker och ting bara vara bra nån gång. Känns som att varje gång något bra händer mig så måste något dåligt hända för att förstöra. Så har det nästan varit sålänge ja kan minnas..

Ush nu tycker ja att vi alla håller tummarna o så får vi se vad läkaren säger imorgon.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback