Saknar!

2011-02-25 22:43:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min älskling är i Dalarna och åker snöskoter o pimplar o har det bra med grabbarna!
Jag ska sova ensam i våran säng för första gången. Känns konstigt, fast gott om plats :).
Har myst med hundarna som verkligen saknar husse. Så fort det låter i trapphuset så springer dem till dörren och hoppas husse ska komma hem.

På söndag däremot ska vi ha roligt. Då åker jag Pepsi o Max till Norrtälje och besöker Max uppfödare Britt.
Max syster Hexa kommer med att vara där så det ska bli kul att träffa alla igen o kul för hundarna o få busa!

Ska passa på att ladda ner någon riktig tjejfilm o se på när jag går o lägger mig.

Hoppas M får det riktigt kul i helgen o jag hoppas han kommer hem hel efter alla snöskoter race ;)

Nu sista rastningen för idag. Godnatt

Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Men vad trist m jobbet att det blivit galet.

Ledig nästa vecka (det mesta iaf) då kanske vi kunde ses nåt,vore trevligt.

Kram

2011-02-28 18:51:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback