Pepsi hemma igen

2011-02-12 10:56:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är min lilla älskling hemma igen. Skönt o ha honom här. Han är piggare än någonsin och vill busa hela tiden. Men tyvärr måste han ta det lungt i några dagar.
Jag är ledig denna helg skönt, det har varit mycket den här veckan.

Igår blev jag påkörd när ja åkte i chefens bil. Åkte på södra promenaden så kom det en bil från sidan o körde in i min sida. Blev rätt chockad men inte skadad som tur va. Bilen kastades åt sidan o va jättenära på mosas in i en vägg. Ringde vc o berättade vad som hänt så dem har det uppskrivet ifall ja skulle få ont i framtiden.

Snön är tillbaka med usch.. nu får det vara nog tycker ja! Har nästan kommit lika mycket som det försvann.

Kommentarer

Oj det låter inte alls kul, tur att det bra med han.



Jag behövde lite paus av bloggande så jag skaffade ett nytt blogg.

2011-02-13 07:21:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback