Mobilblogg

2011-12-11 17:37:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Så mycket som måste göras. Så lite hinns med. Klarar inte av att göra saker när ja är såhär dålig. Så mycket jag vill göra. Har inte träffat mina vänner på flera veckor, känner mig isolerad från omvärlden på nåt sett. Hade planerat att jobba innan jul men det går inte längre. Måste ta mig till en sjukgymnast men kan inte det heller för jag mår illa varje dag. Hjärtat blir bara värre och jag undrar om nånting har blivit fel under Op. Det funkar inte o leva såhär. Tycker mest synd om hundarna. Mina planer på tävlingdebut ligger långt upp på hyllan... Detta tär både på mig o M. Mitt humör är inte det bästa heller. Får helt enkelt inte ordning på mina tankar det negativa tar över så mycket, fast jag försöker tänka positivt hela tiden.

Vet inte vad ja vill med detta inlägg. Känns bara skönt o få kasta ur sig allt som bubblar på insidan.

Saknar er mina vänner!


Kommentarer

vi har ju iaf gjort lite tomtar ihop . Tycker oxå det är tråkig , men förstår ju varför du inte orkar... Dock finns iaf jag kvar sen oxå :) du borde verkligen se till att bli sjukskriven igen så du man koppla av och bli frisk i lugn och ro! kram kram

2011-12-12 02:52:29
Monica

Men du ut med skiten bara,sen kommer du igen:-) Vet det är jobbigt,MEN misstänker du att nåt inte är som det ska måste du till läkaren så du inte oroar dig i onödan. Kramen

2011-12-12 06:05:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback