Kontsiga människor

2011-12-07 15:41:44 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår när jag var ute med hundarna på himpan så åkte jag bakom en bil som åkte väldigt sakta.
Han svängde in dit jag skulle så jag åkte en bit bort och ställde mig, släppte ut hundarna och gick.
När jag går ser jag att han åkte bort till min bil och parkerade och gick ut. Jag tänkte att nu får ja väl skälla för hundarna är lösa på rallybanan eller nåt. Men när han närmade sig bakom mig så hade han dragit ner gylfen och tagit fram sin ....

Jag blev helt stel av skräck och ropade på hundarna som nu gick bakom mig. Jag vände mig om med jämna mellanrum och skyndade med min krycka så gott jag kunde. Planerade hur jag skulle göra för o gå tillbaka till bilen. Första tanken var om ja stoppar in hundarna i bak, då har jag inget som skyddar mig. Ska jag spetsa honom med kryckan om han försöker nåt. Vågade inte ta fram mobilen ifall han skulle råna mig. Ja alla möjliga knäppa tankar fick jag . När jag nästan hade rundat rallybanan var jag helt svettig och livrädd. Hundarna gick fortvarande tätt intill.
Då kommer det en till bil (till min räddning tänkte jag).

Mannen/gubben sprang tillbaka till sin bil som nu stod parkerad tättintill min. Jag vågade mig bort till min bil för jag visste att han inte kunde göra nåt när det är vittnen en bit bort :). Jag stoppade in hundarna och satte mig i bilen. Tittade snabbt in i hans bil. Så satt han och onanerade. Äckliga gubb#¤#%

Jag vände bilen och stannade en bit bort. Tog hans regnummer och ringde och polisanmälde honom.
Jag hoppas verkligen de tog honom för han förstöde hela min dag. Rädslan gjorde att hjärtat hade disco på kvällen.

Kommentarer

Sjuk människa... Riktigt obehagligt att råka ut för...



Du skulle ha börjat skratta och sagt "haha det där var den minsta jag har sett" :)

2011-12-07 15:49:34
Monica

Fy attan....Det bilnummret vill jag gärna ha....Åker ju allt som oftast dit med ensam....

2011-12-07 17:06:22
Pata

Kände du inte igen mig?

2011-12-07 22:12:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback