Juldagen

2011-12-26 11:11:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår så hade vi lite besök. Det blev mycket folk och många barn.
Jag trodde det inte skulle gå med hundarna men det gick utan problem. Inga barn blev rädda för hundarna och hundarna blev inte rädda för barnen :)

Max har alltid älskat alla människor i alla storlekar. Men Pepsi har inte gillat barn. Han har morrat och hållt sig undan. Den enda han har varit intresserad av är Lilla bebisen Leandro.
Men igår så lekte han med alla barnen och åt från deras händer och de fick sitta och klappa honom.
Igår satt han ju i en stol med Elian. Elian är pojken han var varit mest rädd för. Men det är borta nu. Det känns så himla skönt.








Jim ville oxå ta ett kort med Maxi :)

Kommentarer
Bella

Anna jag vill ha bilden med jim och max! :) fina kort och tack för juldagen :) <3

2011-12-26 23:06:25

Ge mig din mail så skickar jag den :)

2011-12-26 23:28:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback