13 dagar kvar!

2011-08-08 19:08:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är 13 dagar kvar tills ja slutar på jobbet och ja måste vara ärlig o säga att ja längtar! Det har varit en hemsk sommar med en massa slit. Det ända positiva är att jag är så himla vältränad i alla muskler som aldrig förr.
Det som fattas är kondisen men den tar vi efter operationen. 8h gympass varje dag är inte nåt man gör frivilligt. Även om det är grymt jobbigt så har ja vant mig lite (när inte hjärtat bråkar). Idag fick vi lyfta 20-30 kilos kartonger halva dan. Imorgon kommer ja inte kunna röra mig..

Skulle ha tränat med hundarna idag men jag orkar knappt ta mig ur soffan så det får bli imorgon.

Kommentarer

Bra med betald motion ju! :)

2011-08-08 19:39:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback