Tupperware

2011-04-14 22:05:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag sms utav Sacci om jag ville följa med på tupperware. Jag hade absolut ingen aning om vad det var. Sen googlade jag på det o det blev en besvikelse :). Men väl på partyt var det jätteskoj och det fanns en hel del jag skulle vilja ha. Om jag hade haft råd. Men vi fick iaf en gratis skål och så köpte jag en vattenflaska och en ostbehållare. Vattenflaskan var så bra att den hade en mugg på undersidan som man kunde skruva loss. Samtidigt som den hade en sån där plopp som alla sportflaskor har.
Tänkte att den blir perfekt att ha med när man är ute o springer med hundarna. Då kan man bara skruva av muggen och låta dem dricka ur den. Samtidigt som jag dricket ur andra delen.
Sen var den rosa också :)

Den 28/4 ska Sacci hålla ett party och ja ska bjuda in lite folk dit jag med, tänkte vi. Så ni som känner för att komma på partyt kan väl höra av er till mig. Det är absolut inget köptvång!

Kommentarer

Fy fan vad gammal du börjar bli! :) hahaha går på tupperwarepartyn!

2011-04-15 22:43:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback